Kızlar bebeğim 2300 gram doğdu eve geldikten 2-3 gün sonra sarılık oldu 2 gün hastanede kaldık atlattı eve geldik şu an iyi çok şükür kilo alımı vs de iyi ama 1 aylık olmasına rağmen rengi hâlâ açılmadı açılmaktan kastım sarı gibi yüzü normalde sarışın kirpikleri kaşları saçı flan sarı ama yüzünün sarılığı farklı ne zaman açılır sizce yaa ?