mihrainciannesi buseatabay ne kadar veriyorlarki nasil basvuruluyor dogum yapali 2 ay oldu duymamistim bunu
buseatabay teacherikizannesi e devletten de kontrol ediyorum sigortaya şahıs ödemesi yatmış mı diye yok,ptt üzerinden de bakıyorum yine yok
onceuponatime_ buseatabay yani bildiğim kadarıyla ayrı başvurulmuyor hastane sanırım bildirim yapıyormuş sgkya o mu yapılmadı acaba