1.5 aylık bebeğim gündüz uykusu haftada anca 2 kez yattı gece uykumuz saat başı kalkarak uyuyor zaten geç yatıyor 12 1 gibi sabah max 8 de tamamen kalkıyor.kendi başına uyanık şekilde çok az duruyor hem memede durmak istiyor fazla emiyor sonra kusuyor, hava yutuyor gazı oluyor biogaya ve Nurse damlaları kullanıyorum ama hiç bir değişiklik yok , ben ne yapabilirim hem uykusuzum hem bir iş yapamıyorum kısır bir döngü içerisindeyim