Benim bebeğim de 1 aylıktı küçük olması nedeniyle yatış verildi hava verdiler, sık sık burnunu açtılar. Küçük oldukları için daha sık takip gerektiriyor, o yüzden de gözlem altında tutmak istiyorlar. İçinizi ferah tutun atlatır öyle bir durum varsa da🙏🏻