Kevserberatt Kızlar oğlum bi kaç ay sonra 3 yaşında olacak bezi bırakmak istiyoruz. Tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Biraz taktik verip neler yapmalıyım direk bezi çıkarıp atmalı mıyım yoksa yavaş yavaş mı? Gidişat nasıl olmalı sizce siz neler yaşadınız?
Zynp-61 Kevserberatt bezden çıkmayı ister gibi davranıyor mu ? Mesela benim kızım bezini çözmeye başlamıştı kendi sağda solda çıkarıyordu .
Kevserberatt Zynp-61 yok öyle çıkarmaya çalışmıyor ama ben değişirken bantlarını felan açıyor. Mesela ben teyzesıne halasına felan yanında diyorum berat bezi bırakacak artık tuvalete gidicez abileri ablaları gibi tuvaleti gelince söylucek. Sonra kendisi diyo tuvalet alıcaz sonra ellerimizi yıkıcaz felan böyle heveslenıyor. Haa birde 10 gün önce sünnet oldu dikişlerinin düşmesini bekliyorum
Zynp-61 Heveslendiyse yapın tabi istediği şekilde bir lazımlık alın benim ki klozet şeklindekini istemişti üstünde kedi vardı kedileri seviyor kolay alışmıştı onunla