Yaso_ Kızlar İzmir’de oturuyorum malum havalar çok ısındı bugün bebeğim baya huysuzlandı ince uzun kollu zıbın ve ince alt giydirdim ama acaba şort tişört mü giydirsem daha 2 aylık klimayı da açmadım henüz siz nasıl yapıyorsunuz?
duyguluanne Yaso_ biz 10 gündür klima açıyoruz Antalya’da evde durulmuyor klimasız oğluma atlet üstüne uzun kollu zıbın giydiriyorum altına uzun ince alt 5 aylık oğlum
maygirl Yaso_ altina imce uzun pijama uzerine tişört…ince müslin ortuyorum aksamlari odasi iyi ama öğle uykularnda klima açıyorum yoksa uyuyamıyor scaktan.
Tuuggccee Yaso_ kısa kol zıbın sort gıydıreblrsınız egerkı camlar falan kapalıysa Aslında bır kax gundur serın gıdıyor havalar ama camlae kapalı oldugu ıcın evn ıcı sıcak benm sort kısakol gydrıuorım ben 23 aylıgız
beyaz1 Yaso_ benimde 2 aylik kizim kusadasındayım valla cok sıcak bendeuzun kollu bady uzun alt giydirdim cam acik klima acmam daha
beyaz1 Yaso_ ya o normal bence bak suan ben yaniyorum kizimin elleri biraz serin disarda bakiyorum yarim kollu bile giydiyorlar ama ben cesaret edemedim
Yaso_ Tuuggccee camları öğlen açıyorum sadece ama kısa kollu giydiremiyorum genede ne olur ne olmaz diye