Kızlar biz kirada oturuyoruz. Evler tavan yapinca zamanında 1+1 ev alıp kiraya vermiştik. Şimdi onu satıp üstüne biraz koyup 2+1 almak istiyoruz. Yaşadığımız ilçede nispeten uygun 2+1 ev bulduk 100metrekare. Şöyle ki zemin katta yani altinda dükkan vs yok. Ama yeni bina sıfır TOKİ. Ben alma taraftarıyım eşim zemin olunca güneş görmez diyor. Perde acamayiz vs diyor. Kışın da zor ısınıyormus heralde zeminler altta kimse olmayınca. Ama bizim 3-4 milyona yüksek daire alacak durumumuz yok. Ben diyorum ki kirada oturacağıma kendi evimde zeminde otururum. Aranızda zemin katta oturan var mı durumlar nasıl memnun musunuz