Merhabalar yorgun ve uykusuz bir anne olarak artık bu soruna çözüm arıyorum. Bebeğim hiç zaman kesintisiz uyuyan bir çocuk olmadı ancak özellikle 2 haftadır sürekli uyanıyor. 9 ayı doldurduk. Geceleri emziriyorum kucağıma alıyorum uyuyor yatıyorum aradan yarım saat 1 saat geçiyor tekrar ağlayarak uyanıyor. Oda sıcaklığına göre giydiriyorum. Karnı tok altını değiştiriyorum ama niye bu kadar sık uyandığını hala çözemedim. Hesaplarıma göre atak haftasıda değil. Diş gibi de değil. O kadar uykusuz kalıyorum ki enerjim kalmıyor. Konu hakkında fikirlerinizi bekliyorum.