perla_ miran69_ belki de öyle yavaş yavaş yatırıyorlar galiba benim arkadaşım şubata doğum yaptı Nisan ayında başvuru yaptı mesaj geldi ona bana hala gelmedi bende Nisan’da hem doğum hem başvuru yaptım bana mesaj gelmedi hala🙃🙃
hbhce bebegim196_ e devletten aile bireylerini bir kontrol edin. Çocuk görünmüyorsa bulunduğunuz yer nüfus müdürlüğüne başvurun.
hbhce eymen_oyku ben 3 nisanda doğum yaptım. Doğumdan bi hafta sonra başvurmuştuk. Bugun aldım parayı. Halkbankasından elden veriyorlar