Herkese selam. Bebeğimde 3. Haftadan sonra gaz sorunu şiddetlenmeye başlamıştı gaz damlası kullandım daha kötü oldu. Rezene kimyon anason çaylarını demledim içtim sürekli aynıydı ama kimyonlu yemeklere katıp yemeye başladıktan sonra kesinlikle problem azaldı. Her yemeğe katıp tüketmeye çalışıyorum. Sorun yaşayan varsa deneyebilir.