Sezeryan Doğum yapalı 33 gün oldu kanamam 4. Gün kesildi sonrasında 15. Gün tekrar geldi 2 gün sürdü şuan 33. Günüm ve 2 gündür çok koyu renkli kahverengi siyah gibi kanama geliyor sebebi ne olabilir ağrım vs hiçbir şey yok dikişlerim de iyileşti böyle bir durum yaşayan var mı aranızda