momiss ben oluşturdum, ilk aylar 3-4 ay yani gazlı da bir bebekti malesef gece 2′lere kadar dolanıyordu geçmiyordu uykuya, ama 5. ay gibi doktorunun da yonlendirmesi ile uyku düzeni oturtmaya çalıştım, eğitim filan almadım kendim alıştırdım. 9-10 gece uykusuna geçiyor sabah 8 kalkıyor. Gündüz de iki uyku yapıyor.