canmanayvesuyu urasmomy_ doktora gidin çapaklanmasının sebebi enfeksiyon antibiyotikli damla kullanmanız gerek. Gözyaşı kanalları tıkalı olduğu için öyle oluyor masaj da yapın tabi açılmasına yardımcı olur büyüdükçe düzelecek
pimpiriklianne43 urasmomy_ oglumunda dogdugunun 6. Günü başladı capaklanmaya ben hemen masaja başladım ebe 1 aylıkken göz muayenesi olacak dedi o güne kadar çoktan geçti doktora söyledim doğru olanı yapmışsın dedi
1Anne1Bebek__ urasmomy_ demlenmiş ılık çayin varsa peceteyle ban gözlerini sil cnm benim kızımın da oldu geçti hemen Annem küçükken bize yapardi ordan hatirliyorm
Kalimbanne Arkadaşlar yenidoğmuş bir bebekten bahsediyoruz neden hee önüne gelen çay demi demiş. Gerçekten iyi gelebilir ama yenidoğana herşey yapılmaz. Tek yapılması gereken şey doktora gitmek. Lütfen tavsiye verirken dikkatli olun.
egem14 urasmomy_ asla elini sürme suni gözyaşı damlası var dokotra danışırsan sana yazar kulak çöpü ile sürebilirsin
mobesebesir urasmomy_ oğlumda ds olmuştu bi tane damla verdi onunla gecti netiraydi sanırım adı doktora danışın bi. Bide temiz bi bezle ılık su ile silin
urasmomy_ benanney denedm canım çay süt teramicin ince tabaka sür dedi bir doktor arkadaşım en sonunda arkadaşların bahsettiği damlayı aldım kullandığımda azalıyor fakat tamamen geçmedi kızlar kaç damla damlatıyordunuz eczacı birsey yazmamış berkbaby berkbaby mobesebesir
hazale966 urasmomy_ bize doktor netira damla vermişti. Ama 3 ay kadar gözde çapaklanma olmuştu. Sonra düzeldi damlayla
berkbaby urasmomy_ ilerlemeden doktora gidin damla veriyor damlayı sıkıp çok az bastırmadan masaj yapınca 10 gün gibi bir sürede geçmiş olur. Yeğenimin öyleydi oğlumdada oldu ama biz hiç beklemeden gittik daha hızlı iyileşti yeğenimin uzun sürdü evde doğal yöntemler senwmeyin mikrop kapar birde ellerinizi yıkamadan asla dokunmayın geçmiş olsun
user33 urasmomy_ enfeksiyon kapmış olabilir mutlaka doktorunuza gösterin normal doğum yaptıysanız doğum kanalından çıkarken enfeksiyon kapmış da olabilir bende aynı durumu yaşadım gözü çapaklanıyor doktorum netira vermişti duzelmisti 5 gün kullanılıyor düzenli kullanılması gerekiyor günde 5 kere damlatıyordum ama 5 gün düzenli olması şart siz doktorunuza danışın tabi farklı bisey varsa yönlendirir
hepyerdeyizz urasmomy_ soğuk çayı parçalanıp gözüne kaçmayacak biseye döküp silebilirisn benim ilk oğlumda öyleydi Doktor Önermişti ilaçta verdi ama Öncelik ilaçsız dene demişti tabi ama doktor kontrolünde olmali başka bir sorunu vardır belki gözüne vurmustur
hazalarababystore urasmomy_ kesinlikle doktora gidin bizde atlatmistik ailecek bebeğim 20-25 günlükken kapmisti mikrop doktor damla verdi düzenli 10-15 gün kullandık öyle geçti salgın varmis en son ben oldum 1 ay çektim çok şükür bitti artık