fdn25 ebruarasmom yok olmadı benim bebeğim doğduğundan beri hem emiyor hem biberonla mama veriyorum emzikte aldı hiçbir sıkıntı olmadı
ebruarasmom user33 Evet 2 saatlik arayla emziriyorum bugün emziği huysuzlaşınca verdim baya çekti emdi
fdn25 ebruarasmom gün içinde hem emzirip hem mama veriyorum belli bi saati yok ama gece sadece emziriyorum gece uyuyup dinlenebildiğim için sütüm oluyor
aslhnkrts ebruarasmom çevremde kim varsa tuttu ve herkes rahat etti emzik büyük kolaylık ya . Aç olduğundan değil aslında ama anlamıyorlar işte
ebruarasmom fdn25 Teşekkür ederim bende ek olarak mama düşünüyorum ama günde bir defa belirli bir saatte doktorumuz anne sütü olsun sadece dedi o yüzden başlamadım geri