Kubraegir sevimlianne_ Duphalac vermektense has zeytinyağı sürebilirsin poposuna hafif yada çok azcık içirebilirsin ilaçlar Bi süre sonra bağımlılık var bağırsaklar tembelleşir.
GirayinAslisi sevimlianne_ anne sutuyle besleniyorsa 2 haftaya kadar normal bi sikayeti yoksa bekleyebilirsin onun dışında zeytinyağı icirmek bazısına iyi geliyormuş sürekli İlaca fitile vs alistirma yoksa yapmak için uyarılmayi bekleyebilir bazı anneler de kayısı fln içiyormuş iyi geliyormuş bebeklerine. Sikayetleri coksa doktora gorunebilirisn mama alıyorsa bide
Oz-lemm Evet biz kullaniyoruz.. 4 gun yapamadi hastane onu yazmisti. Artik 2 gun kendi yapamayinca bende o ilactan veriyirum sabahlari oglen yapiyor
Kubraegir Oz-lemm Bağırsakları alışırda ilacı bidaha kendi yapmaz. 2 gün normal Bi süre bence alıştırmayın 🙏
sevimlianne_ Kızlar poposuna zeytinyağı koydum , günde 2-3 defa mama kullanıyo onun içine de zeytinyağ koydum, sıcak duş aldırdım , karnına masaj yaptm, ayaklarını hareket ettirdim. Kendim kaysı yedim . Yok yani olmuyo