2prensannesi29 memnun kaldım iki oğlumda burada sünnet oldu, ilk muayne ediyor sonra gün veriyor günü geldiğinde kimlikleriniz ve eşimizle beraber gidiyorsunuz iki ebeveyninde imzası olmak zorunda sonra sırasıyla içeri alıyorlar o gün bebeğiniz küçekse tulum diydirmemek gerekiyor biraz rahat ve bol giydirin çok kolay 18 dk bitiyor dikişli yapıyor kendi kendine düşüyor