bebemiz Kızımın sol kolu hareket edince ağlıyor Ankara çocuk Acil bilkent mi etlik mi yada farklı varsa hangisi iyi?
bebemiz Röntgen mi çekecekler? Evden çıkmadan biraz gülüyordu hafifçe eline oyuncak vermek istedim tutmaya çalıştı o sıra ağladı yine. Çok korkuyorum kırık olabilir mi şişlik morluk yok
BebitomveAnnesi bebemiz kolu çıkmış olabilir bir acile götürün isterseniz röntgen çekerler çıkık varsa yerine oturturlar geçmiş olsun
bebemiz Kucağımda yoldayız yazamıyorum pek oto koltuğuna koyarken biraz geride kaldı ama çok değildi o sıra çpok ağladı sonea sustu ama kolunu hareket ettirmedi sadece parmaklarını ettirdi.
bebemiz Kucağımda yoldayız yazamıyorum pek oto koltuğuna koyarken biraz geride kaldı ama çok değildi o sıra çpok ağladı sonea sustu ama kolunu hareket ettirmedi sadece parmaklarını ettirdi.
[silindi] bebemiz Diğer postunuza da yazdım. İlla şehir hastanesi olacak ise, etlik şehir hastanesi. Ama yok her yer uyar derseniz. Ankara üniversitesi cebeci çocuk acil.