Eliferhan Dilaradeniz Mesaj gelene yatmis mi oluyor yani ? Birde anne ve çocuk değerleniyor yazıyor SMS de geldi alabilirmiyim acaba 3 bebeğim gitsem alırım ozman
Dilaradeniz Eliferhan evet canım alırsın bana da mesaj geldi öğlen gidip çektim paramı. Çekmeme rağmen devam ediyor yazısı var aldanma ona hiç
Eliferhan @“Dilaradeniz”#p35889730aa yarın gidiyim ozaman birde bişey sormak istiyorum ya benim ikinci evligim ve e bebeğim Nisan’da doğdu acaba 1 mi sayalar yoksa 3 Bebek mi ikisinin soyadı fark şimdiki bebeğimin soyadı fark çok merak ettim