3 4 gündür kullanıyoruz sabah akşam bebeğim önceden bu kadar uyumazdı gün içinde şimdi çok uyuyor hatta ayıkamıyor gibi acaba onunla alakalı mı. Kullanıp böyle bir şey yaşayan var mı. Ya da kızım şu an 45 günlük geçen haftalar atak haftası ondan mı çok huysuzdu şimdi düzeldi ondan mı bilemiyorum.