simseklivekalpli Divayorgunxx 2023 eylül doğumlu kızımla bakıştık 🤪 yapacak bişey yok bu yıl Aile yılı 😁
birprens_birprenses Divayorgunxx bencede haksızlık evet belki çok yüksek bir meblağ değil ama ona ihtiyacı olan birçok insan var
Deletedmom_897 Divayorgunxx Haklısınız qma aile yılı olduğu için bu ödemeler bende 2018 de doğum yaptım onu sorgulamam lazım. Doğuma teşvik etmek adına yani .
Birdunyabircennetannesiii Deletedmom_897 Verecekleri 5000₺ yani ne alınır ki 5000₺ için doğuralım mı ki bacım🤷
_YanakReisinAnnesii Millet doğursun diye tüm tuşlara basmaya bu yıl karar verdiler,oysa ki verdikleri üç kuruş tam anlamıyla çocukların ihtiyaçlarının çeyreğini bile karşılamıyor 🥲
Dondurmalikahve _YanakReisinAnnesii Ya ne olacaktı ya 😄 5000 lira için doğup yapmak isteyen bile varmış şaka gibi 🤦
Dondurmalikahve Divayorgunxx Verdikleri parada bebeğin 1 aylık ihtiyacıni bile karşılamaz değmez öyle düşünün 😊
_YanakReisinAnnesii Dondurmalikahve en çokta bu yol da doğan çocuklara üzülüyorum.. Yanlış anlaşılmasın genelleme benimkisi sadece,bir kısmı bu verilen para uğruna dünyaya gelecek gibime geliyor da 🫠
Temizlikperisi Dondurmalikahve hayata yapmam 🤭🤭 anca 2 cocuga gücüm yeter onlara iyi gelecek sunmam için😊
Birdunyabircennetannesiii Divayorgunxx 2025 öncesi doğanlar çocuk değil zaten Bize 300₺ verdiler yeter neler alınır neler (2021 anası)
Deletedmom_897 Birdunyabircennetannesiii Ayni şekilde düşünüyorum o yüzden istedikleri kadar konuşsunlar şimdilik bebek planım yok 🙈
MamaUygarVibes _YanakReisinAnnesii çok yeni böyle biri ile karşılaştım dediği şey ; devletimiz çocuk yapın diyorsa yaparız tabii 🥴
Dondurmalikahve _YanakReisinAnnesii O para ile ihtiyaçlarinin karşılayacağını düşünen yoktur umarım. 5000 veriyorsa yiyorsa 18 yaşına kadar versin ve enflasyona göre artsın bu da para değil ama bunlar onu vermezler😃
Aintyourmama nanelimon1 ay ne kadar kıskançsınız ya niye kimseye verilmesin insanlar o parayla bir ihtiyacını karşılar siz hak kazanamadınız diye milletin alması zorunuza gidiyor haksızlık falan değil kısmet işi
Deletedmom_289 Divayorgunxx ben de post açtım canım bu konu ile ilgili de muhtemelen hükümet bizim çocukları çocuktan saymıyor
surprizbebe Divayorgunxx ben ilk çocuğumu 2015 te doğurdum 300 lira aldım. 9 yıl sonra 2024 te ikinci geldi 400 lira aldım. Şaka gibi ya😂 bu 9 yılda enflasyon içimizden geçti onu gören yok. Emeklilerin bayram ikramiyesi gibi işte. Hatta o bile daha iyi. Doğum parası yıllarca yerinde saydı
surprizbebe Divayorgunxx ben ilk çocuğumu 2015 te doğurdum 300 lira aldım. 9 yıl sonra 2024 te ikinci geldi 400 lira aldım. Şaka gibi ya😂 bu 9 yılda enflasyon içimizden geçti onu gören yok. Emeklilerin bayram ikramiyesi gibi işte. Hatta o bile daha iyi. Doğum parası yıllarca yerinde saydı
_YanakReisinAnnesii MamaUygarVibes İşte bu tarz insanların bu ücret konusunda çocuğa bakış açısı sadece hayatta tutabilmek 🫠gerisinin hiç umurlarında olduğunu,öneminin olduğunu sanmıyorum. Gerçekten korkunç birşey bu dünyaya gelecek çocuk için.