Annemkuzum12 xyz0987 merhabalar bnm bebegimde 38 gunluk asiri gazi var emerken kivraniyorr yuzunde kirmiziliklarr var sut alerjisinden supheleniyorumm Sizde de bu sorunlar varmiydi acaba Yoksa bnmki de mi asiri gazli bi bebek cozemiyorumm
xyz0987 Annemkuzum12 yüzünde kırmızılıklar yoktu ama kivraniyordu rahatsız emiyordu gürültülü kaka yapıyordu mukuslu bide bi doktor bizi yanılttı süt alerjisi dedi diyet verdi bana kafasına göre yaptım hala aynı alerji doktoruna yonlendirdi o tek başına bunları kakasinda yoğun kan egzama ciltte döküntü olmadan alerji kabul edemem dedi sonra 4 ayda hafifledi belirtiler ek gıdaya geçtik aglamasida azaldı mukusta azaldı gazida geriledi demekki gazdanmis dedi ara ara mukus yine oluyor ama eskisi kadar degil
Annemkuzum12 xyz0987 cevap verdiginiz icin tesekkur ederim benim 2.cocugum sizin anlattiginiz gibiydii 4 veya 5.ayinda duzelmisdii Doktorlar kafasina gore hemen diyet veriyorlarr Alerji doktorunu isini bileni bulmak lazimm oda zorr