Bebeğimde artık ıkınmaktan ağlamaktan gözüne kan inmişti. Doktora bunu da dedim ben o da bunu da değerlendirdi. Bu arada Ankara bilkent şehir hastanesine gidiyorum tahliller için. Hastane doktor farkıda olabilir diye düşünüyorum bu tanı koyma konusunda. Çünkü bana direkt kanlı kaka varmı dedi ben resmini çekmiştim allahtan gösterdim öyle ciddiye aldılar.