Kızlar bebeğim bugün 8 aylık oldu evde denemediğim şey kalmadı yesin diye herşeyi yaptım ama pek yemek istemiyor bende zorlamıyorum denemek için hazır satılan meyve püreleri var ya herobaby ondan aldık ve yedi ama çok zararlı diyorlar bir fikri olan var mı acaba