Kızlar selam bugün evdeyken bir anda belime ağrı girdi tam belimde değil kalçamla belim arasında eğilemedim şiddetli ağrı oluyor eğildikçe yürürkende biraz ağrı oluyor birkaç günde adetim gecikti korunuyoruz ama hamile olabilir miyim böyle bir bel ağrısı yaşayan oldu mu ilk defa yaşıyorum geçmezse tabi doktora görüncem ama hamileysem ağrı kesicide içmek istemiyorum yaşayan oldu mu acaba