newmommyela
Benim de oğlumun baş çevresi küçüktü, çocuk doktorumuz nolur ne olmaz bir bakılsın diye bizi çocuk nöroloji bölümüne yönlendirdi, gittik ve orda detaylı muayene sonrası bir sorun olmadığını kafasının genetik olarak küçük olduğunu söyledi doktor, hatta eşimin ve benim de kafa çevremizi ölçmüştü, şuan oğlum 1.5 yaşında gayet sağlıklı ve güçlü bir bebek, eminim sizin ki de böyle bir şeydir, doktorunuz gerekli görürse sizde bir gidin isterseniz nöroloji bölümüne, içiniz rahat eder 💕