Merhaba anneler oğlum 3 ay 7 günlük 2. Ayın basından beri çok zor emiyor Her türlü şekilde emzirmye çalışıyorum geceleri ve gündüz uykudan uyanıp sersemken emiyor meme reddi sanırım napıcam bilmiyorum gıda alerjisi tespit edildi 1 aydın diyet yapıyorum ama hala emmek istemiyor hiç açlıktan ağlamıyo gazı da devam ediyor kafayı yicem nasıl atlatırım bu emmeme durumunu