Neslihankarabal lahanayı sıcak yapın diolar bide :( mastit oldum şiş ve kırmızı emziremiom en çok ona üzülüyom :(( antibiotik e başladım 2 saatte bi sagip döküyorum mama veriyom tek memeyle doymuyo. Ne zaman geçer göğüs uçlarım da yara muhtemelen ondan oldu mastit