Bursalıyım🙋🏼♀️ Millet mahallesi önceden çok iyi sayılmazdı şuan epey güzel evler, siteler,cafeler vs yapıldı. Aradığınızda ulaşabileceğiniz pek çok şey mevcut. Halk otobüsleri, dolmuşlar çok sık gecer çarşıya, kent meydanı,Ulucami vs gibi yerlere de uzak sayılmaz. Gideceğiniz bir çok yere 15 20 dk civarı ulaşırsınız. Az daha ilerisindeki Arabayatağı Mah. Yavuzselim Mah. Gibi yerlerden ev tutmanızı önermem. Suriyeli yoğunluğu oldukça fazla. Doğu bölgesi vatandaslarımız da yoğun yaşıyor o bölgede. Yavuzselim Mah. Bir okulda görev yapıyordum 12 Suriyeli 2 Türk öğrencim vardı 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ ama şanslısınız Bursa genel anlamda yaşayabileceğiniz en güzel şehirlerden biri her imkanınız olur. Ben şuan başka ilde görev yaptığım için orada değilim ama keşke olabilsem😌 Umarım güzel günleriniz olur 🙏🏼❤️