Nrnbirol Manisa Meekezdeyim,eşim geceden yola çıktı şehir dışına gitti.oğlumla oturma odasında koltukta yatıyoruz.Eşim gittikten sonra uyku tutmadı tedirginlikten,dua ede ede sabahı ettim.tam dalmışım,depremle açtım gözümü.bu saat oldu her yerim titriyor hala.Normalde depremden korkmazdım,şu 1 aydır bitmeyen depremler yüzünden anksiyetem yeniden başladı.Apar topar İzmir’deki annemle babamı aradım onlar geliyorlar☹️ Yoksa kafayı yerdim bütün gün