Merhaba, daha önce bende de eczaneden aldım. Açtığım gibi köpürdü ve şişe resmen yarıya geldi. Argiviti aradığımda kullanım koşulları iyi sağlanmadığı için( sıcakta kalmıştır vs ) bundan dolayı içinde ki bir vitamin etkisi geçtiğinden böyle oluyor. Eğer kullanıldıysa bir zararı olmaz ama fayda da sağlamaz çünkü etkisi geçmiştir vs gibi bir şey demişti yani kısaca kullanmayın faydası olmaz demişti.