Kızlar sezaryen doğum yapalı 44 gün oldu. Doğum sonrası kanamam bitti ve 3 4 gün sonra normal adet kanamam başladı. 5 gün oldu hala çok yoğun ve pıhtılı. Araştırdım doğum sonrası ilk adet yoğun olurmuş ama sizler bu durumu yaşadınız mı? İlk adetiniz çok kanamalı oldu mu?