gg3848 Kızım 8 aylık ama ayakları küçük 16-17 numara giyiyor çoğu markanın o kadar küçük numarası yok elbiselerin altına yazlık tatlı ayakkabılar istiyorum var mı önerileriniz görselde atarsanız çok sevinirim 🤗🙏🏻
usenmedimyaptimbirvelet gg3848 ben bi kere hmde 18 numara babet görmüştüm ama içim gitti öyle mi tatlı öyle mi şeker 😭😭❤️
gg3848 Momys1 lcw bir tane aldım ama çok kaliteli gelmedi yine de alternatif bulamayınca aldım biraz daha iyi bir şey istiyorum 🥰
yila gg3848 merhaba benim bebeğim de 7,5 aylık igordan leopar babet aldım 18 numara kalitesi güzel ama büyük geliyor. Kızımın ayakları 9,5 cm çok minyon bir bebek sizin bebeğinizin ayakları kaç cm acaba ben numarayı ayarlayamamışım sipariş ederken🥲
gg3848 yila ay cm olarak hiç ölçmedim ama benim kızımın ayaklarıda küçük 16-17 numara oluyor igorda ben de modelleri çok beğendim ama hepsi büyük geldi🙈