selamunkavlen Öyle, en başta bir şok olmadık değil. Panik havasını atıp araştırmaya başlayınca şükretmeye başladık. Her sene uzatma kabul olacak mı, tercih dışı çok zorlanacağımız iller denk gelir mi stresinden insan doğru düzgün planlama yapamıyor. En azından şimdi neyse ne, olan oldu deyip önümüze bakabiliriz. Hayırlısı…