kızlar evi dip köşe temizliyorum ediyorum ama böyle odaya güneş vurduğu zaman ışığa bakınca havada uçuşan bi sürü tozlar gözüküyorya ben onlara çok takıntılı yapıyorum sinir geliyo bana böyle pislikte yaşıyo gibi hissediyorum bu tozlar neden bitmiyo sizinde öyle oluyomu perdeden geliyodur diye perdeleri bile yıkattım anlatamam size çok sinir oluyorum huylanıyorum sizede oluyomy böyle olması normalmi ya nasıl geçecek böyle heryer uçuş uçuş toz en son süpürgeyle havadaki tozları kovalayacak hale gidiyorum 😂😂😂yardım