Özellikle avukat vs nasıl yaptınız ben sayılsalım 26 yaşındayım bu sene yks gırıcem ama seneye de sözele hazırlanıp ea veya sözelden gırmeyı ıstıyorum ezberım ıyıdır aslında ama hıc denemedım bu sene de denemedım sağlik problemlerınden merak edıyorjm açıkçası bı geç kalınmıslık var ama hayaller de var