Selmabykslvi Merhabalar hanımlar 🎀kızım 2 ay sonra 2 yaşına girecek allah nasip ederse ve şuan idrar yolu enfeksiyonu olmuşuz birde kabızlık var bunun için ne yapabilirim önerisi olan var mı(doktora gittim bugün antibiyotik verdi ama doğal yolla ne yapılır )
ayisit Selmabykslvi dut kurusu kaynatıp içirin ve bol bol su. Kabızlık için kayısı yedirip arkasından su içirin ve zeytinyağ