annis3525 İzmir’de yenidoğan sünneti yaptıran var mı nerde yaptırdınız ne kadardı memnun kaldınız yardımcı olabilir misiniz
buseatabay annis3525 bende hiç bilmiyorum neresi hangi doktor iyi 2 aylık oldu bilgi alırsanjz bana da verir misiniz
Ayyildiz35 annis3525 ben oğlum 38 günlükken bayraklıda izmir sünnet kliniğinde melih yıldız a yaptırmıştım. çok memnun kaldık, hiç sorun yaşamadık. çevremdekilerde hep orada yaptırdı sorun yaşayan hiç yok