keskegecmisedonebilsek 30 aylık 5 gündür tuvalet eğitimindeyiz kendi söylemesini bıraktım ben götürdüğümde de yapmıyor 5 gündür sadece 3 defa tuvalete yaptı sürekli altına yapıyor bu normal mi valla kafayı yicem