@ogretmenanne2024 bizde 8,5 9 aylarda yeni yeni desteksiz oturmaya başladık erkek bebek şuanda 9ay 23 günlüğüz hala gene arkasına ve yanlarına yastık koyuyorum 7.ayımızda kafa yapısı küçüklüğünden nöroloji cocuk gelişimsel pediatri hepsine gittiğimizde oturamıyordu desteksiz kontrollerde genelde ellerinden tutup destek alıp ayaklarını tam basıyormu güçlü şekilde diye baktılar tabi bizim kafa yapısı olduğu için daha farklı süreç ilerledi ama sürekli bol bol destekli oturdun yastıkları tam dibine değilde biraz ilerisine koyun ben öyle yapmıştım bazende altına yumuşak birşey serip öyle oturtuyordum zamanla alıştı bir sıkıntı olucağınk düşünmüyorum ama tabiki doktorlarımjz daha iyi bilir bi muayene de edilmekte fayda var en aızndan işin rahat olur biz mr girerken hastane bi bayanda tanıştığımda cocuğunun ayından falan bahsederken nesi olduğunu sorduğumda 7.ayımızdayız desteksiz oturamıyoruz onun için geldik dediğinde daha çok erken değilmi diye sordum çünkü bebeklerimiz aynı aydaydı benimkide oturamıyordu oda kızım daha erken oturmaya başladığı için oğlumda oturmayında şüphelenip getirdik demişti yani kısaca bebeğin kas gelişimi zayıfmış tabi olası bi durum burdan herkes farklı birşey der Allahın izniyle oturur canını sıkma bol bol oturtur sen kendi önüne koy destek sen ol arkasın da 🙏🏻