dlrdilara Kızlar mama olsa umrumda olmaz ama süt olunca kalıp dökülünce içim acıyor. Mesela 60 cc veriyorum bazen 30 içiyor 30 kalıyor. O kalanı bir saat sonra falan yeniden versek ne olur? Bir damla gelsin diye uğraşıyorum dökmek zoruma gidiyor 🙃
SistemYavasAmaCalisiyor dlrdilara buzdolabında 3 gün, oda sıcaklığında 3 saat dondurucuda 3 ay kalabilir
dlrdilara SistemYavasAmaCalisiyor evet oda sıcaklığında kalabildiğini biliyorum ama birçok yerden bebeğin ağzı değince bir daha verilmez diye duydum okudum o yüzden tedirgin oluyorum bakteri ürüyor vb diyorlar
aselkussum dlrdilara ben veriyorum Max 1 -1 buçuk saat kadar bekletiyorum ama her ihtimale karşı hatta şuan icirmeye calsyorum
SistemYavasAmaCalisiyor dlrdilara bu arada bir kısmını başka bir biberonda tutup içtiği biberona az miktarda koyup bitirince ekleme yapabilirsiniz aklıma bu geldi
dlrdilara SistemYavasAmaCalisiyor evet bu çok mantıklıymış gerçekten 30 30 böleyim bir dahakine teşekkür ederim ☺️