E devlet üzerindeki numaram eski numaram bu yüzden mesaj gelip gelmediğini bilmiyorum uygulamaya girip baktığımda talep devam ediyor yazıyor ama bu şekilde yazıp da parası yatan olmuş. Halkbankasini arayıp bilgi almak istesem yaatip yatmadığının bilgisini verirlermi arayıp öğrenen oldu mu hiç