Merhaba kızlar kızım bugün tam 4 aylık sağlık ocağına aşı için gittim. Kilo boy bç bakıldı. Doğduğunda baş çevresi 33 cmdi. 3. Ayda 39 cm di bu ayda 39 cm çıktı. 1 ay da başı hiç büyümemiş hemşire bıngıldağını falan ölçtü açık biraz dedi D vitaminine devam et dedi. Düzenli kullanıyorum ama biraz endişelendim. Sizinde başınıza geldi mi 4 aylıkken kız bebişlerinizin baş çevresi kaç cmdi?