Kızlar merhaba hayırlı geceler. Baştan söyleyeyim anlatacağım şeyler o kadar uzun ki.☺️başlıyorum kizlar. Eşimle evleneli 5 sene oldu. Benim yaşım 21 esimin yasi 25. Eşimin ailesi bana bi düğün bile yapmadılar düğünü bırakın bi küçük altın bile takmadılar. Eşimle evlendik direk köye geldik 2 3 ay kadar köyde esimin ailesiyle yaşadım. Sonra biz taşındık hamileydim bu arada. Eşimin ailesi tokiden ev aldilar oraya taşındılar falan. Bu arada kizlar esim cok küçükken esimin annesi ile babasi ayrılmışlar kadın esimi küçükken alıyor başka bi adamla evleniyor falan bu üvey baba esimi büyütüyor falan her neyse. Bu arada şunu soyliyim kizlar esimin ailesi o kadar vicdansız o kadar şevgisiz o kadar cimri insanlar ki inanın say say anlatamam size. Eşimin annesi 1 yasinda ki bebeğini parayla satan insan o kadar yani düşünün. Çok cimri şeytan sinsi bir kadın. Içinde gram sevgi yok. Her neyse dediğim gibi biz taşınmıştık falan sonra 2 sene kadar kirada kaldık sonra bize masraflı gelmeye başladı kira falan köye geldik köyde oturmaya başladık esim servisle gidip.geliyor ise. Bu arada 2 oğlum var biri 1 biri 2 yasinda canlarım benim onlar. Her neyse geldik köye falan ama esimin ailesi tokiye taşındılar aramızda yarim saat falan mesafe var arabaları var bizimde arabamız var şükür. Geldik köyde oturuyoruz kira su parası yok sadece elektrik var ama tabi borclarimiz da var esim asgari ücret alıyor. Ama yine de yetiremiyoruz bazen. Bu arada kizlar ilk bebeğimde de ikinci bebeğimde de esimin ailesinden zırnık birşey görmedim iki bebegimin herseyini de ailem.aldi beşiğinden tut dolabına kıyafetlerine kadar esimin anasının aldığı iki yorgan bi yastık o kadar. Eşimin ailesinin bize gram faydasi yok faydasından çok zararları var zaten üvey babadan bisey beklemiyorum adam bi önce ki evliliğinden 4 evladını basından atmış üvey çocuğuna babalık yapmasını beklemiyorum ama peki anası ana ya sonuçta ana nasıl bir insansın sen be kadın. Bundan 2 ay önce falan esim baya hastalandı 1 hafta iş yerinden rapor aldı hastaneye babam götürdü getirdi bazı ilaçlarını bile babam aldı. Eşimin ailesi ne aradı ne sordu esim hasta evde yatti. Her neyse bundan 3 gün sonra falan oturuyoruz esim evin önüne odun kömür almaya indi geldi falan telefonunu aldı eline kız kardeşi olacak ergeni aradı ilk normal konuştu sonra dedi abisinin siz nasıl insansiniz siz ya dedi ne arıyorsunuz ne soruyorsunuz bu kadar da olmaz vallahi dedi bu arada esimin kiz kardeşi olacak pislik ergen 18 yasinda tam bir ergen ana bir baba üvey. Sonra esime cemkirmeye başladı bu kız ya sanane aramak zorunda miyiz doğru konuş falan dedi abisine esimde dayanamdi küfür falan etti sonra kapattı telefonu babasını aradı esim aynılarını babasında söyledi ya baba kaç haftadır hasta hasta evde yatıyorum ise gidemeidm dolabim boş cebimde 50 tl den baska para yok ne arayıp sormuyorsunuz bi kere geldiğiniz ettiğiniz yok dedi babası da dedi ki neymiş efendim sitenin toplantısı varmış ondan gelememişler psilikler. Eşim çok duygusal bi insandır kizlar telefonu kapattıktan sonra hüngür hüngür ağlamaya başladı benim hiç kimsem yok ne annem var ne babam yetim büyüdüm hala.yetimim diye ağlamaya başladı bende ona teselli verirken çok üzüldüm ve bende ağlamaya başladım. Her neyse kizlar bundan bi önce ki gece sobanın kapağı ve alt izgarasi kırıldı soba kullanıyoruz biz. Fazla paramız da yoktu kizlar 50 tl vardı sadece cebimizde ayın sonuna kadar annemler olmazsa ne yapardık bilmiyorum allah bin kere razı olsun çocuklarım doğduğundan beri hem çocuklarımın ihtiyaçlarını hem evimin ihtiyaçlarını karşılıyorlar ve ayridan cebime harçlık koyuyorlar. Ha esim almıyor mu esimde sağolsun oda fazlasıyla alıyor herşeyi. Neyse kizlar o gün yanı dedim ya esim babasıyla konuştu diye o günü anlatayim şimdi dediğim gibi sobanın kapağı ve izagarsi kirildi bizimde cebimizde para yok tabi babama söyledim sagolsunlar annemle hemen alıp geldiler kizlar bu arada biz köyde oturuyoruz annemler çarşıda 10 dk mesafede. Alıp geldiler hemen ızgara ve kapağı esim takti falan oturuyoruz annemlerle. Bu arada o gün o gün kizlar eismin babasıyla konuştugu gün. Oturuyoruz falan esimin anası beni aradı 2 kere esim açma boşver dedi sonra esimi aradi esim onur odaya gitti konuşmaya biz geliyoruz dedi oda gelmeyin istemiyorum diye bağırdı kapattı telefonu. Bu arada babamda dedi ki yiğit oğlum dün baban aradı beni dedi demiş ki satılmış yani esimin üvey babası bizimkiler pazara geldiler pazar yapıyorlar müsaitsen gel kahveye konuşalım demiş babamda isim var demiş esime dedi bunu böyle böyle diye. Oturuyoruz falan aradan 20 dk geçti bi baktık esimin ailesi geldi şaşırdık. Oturdular falan esimin anası olacak lanet karı laf çıkardı ne diyorsun yiğit bakalım sıdkı söyle diye sınırlı bir şekilde söyledi esim de söylemeye başladı siz nasıl insanlarsınız ya dedi ben evde 1 haftadır yatıyorum hasta kayinpederim getirdi götürdü bi kere arayıp sormuyorsunuz nasılsınız diye hadi bizi boşverin su iki bebeği bile arayıp sormuyorsunuz dedi bağırış çağırış olmaya başladı. Annemle babamda var bu arada . Eşim dedi ki ailesine dolabim boş cebimde 50 tl den baska para yok sobanın kapağı ızgarası kırıldı şu adam cebinde ki son parayla aldı geldi sbaah dedi lanet karı da dedi ki neyse paradi veririz biz dedi annem de yok olmaz istemeyiz dedi. Eşim bağırdı çağırdı bir daha gelmeyin etmeyin aramyin sormayın beni dedi karı dedi ki benim işime gelir dedi rahat bi şekilde. Sonra gittiler arkalarından hemen annemler de gitti. Oturuyoruz flaan esimle anası olacak karısı ikimizide engellemiş whatsapptan. Ben halbu ki o gün kavgada ona birşey bile demedim. Neyse kizlar aradan 2 ay falan geçti yani daha geçen hafta kaldırmış engeli lanet karı. Iste kizlar arayıp sormadılar tabi bu süre içerisinde esimde aramadı bende aramadım tabi pislikleri. Neyse kizlar asıl olay dün sabah esim işten geldi kahvaltı falan yaptık ben masayı kaldırdım esim ben uyuyayım biraz dedi gitti tam uyuyacaktı bende mutfakdaydim bunların arabasını gördüm geldiler esime söyledim hemen annenler geldiler diye allah allah onlar gelmez niye geldiler dedi biz göremedik pis karı evin önüne girdi birşeyler yaptı biz camdan bakıyoruz bu arada hemen hızlıca arabayla geri geri gittiler ama bi görün nasıl hızlı hareket ediyorlar biz camdan bakıyoruz herhalde bizim onları izlediğimizi görmediler biz diyoruz ki hala allah allah niye geldiler niye gittiler diyoruz ben evin önüne indim acaba birşeyler mi bıraktılar diye yokk nerde. Sonra neyse eve geldim falan esim uyudu. Sonra bende öyle sinirliyim ki bu pisliklere esimin kiz kardeşi olacak ergen ebruya mesaj attım. Söyledim böyle böyle diye niye geldiniz niye gittiniz hemen hadi bizi boşverin su iki bebeği de mi düşünmüyorsunuz yazık valla size ama ben boşuna konuşuyorum yazdım bu 2 saat falan cevap vermedi. Sonra meğerse köyde yukarı mahallede halasına gitmişler de ordan durum atıyor ergen köpek. Bana sinirler geldi iyice bende dayanamadım durum attım ayıp vallahi ayıp açıyorum ve gülüyorum halinize diye. Sonra bu ergen durumumu gördü oda paylaştı böyle böyle diye resmen bana laf atıyor. Sonra mesaj attı ne alakası var acelemiz vardı gelemedik diye. Bende söylenmeye başladım. Benim yaş 21 onun 18 bu arada. Bu gerizekalı bana laf etmeye başladı neymiş efendim beni dövecekmiş haddini bil karışmam bak sonra diyor bana😅😅😅 o an yanımda olsaydı neler yapardım ona neler. Her neyse böyle kavga ettik esim uyuyordu bu arada esime mesaj atmış abi karin dediklerine soyledikelrine dikat etsin diye esim uyandı bu ergene mesaj attı benim karim ne yaptı ne dedi sana dedi bu gerizekalı salak ebru söylenmeye başladı abisine karşı gelmeye başladı esimde küfür etmeye başladı buna. Sonra kapattı telefonu bana sordu ne oldu diye bende anlattım.böyle böyle diye. Eşim dedi ki bırak boşver uğraşma su salaklarla dedi bak ben uğraşıyor muyum takıyor.muyum.dedi ne derlerse desinler ne yaparlarsa yapsınlar boşver yazma birşey umrunda olmasın dedi kapandı konu kizlar. Bugün çocukları evin önüne indirdik falan odunluga baktım ben poşetler vardı bu pislikler evlerine doğalgaz falan taktirmislar birşeyler yaptırmışlar evlerine perdelerini falan değiştirmişler poşetlerde onların artıkları vardı pislikler evlerinde ki artıkları getirmişler meğerse dün. Neyse kizlar akşam oldu yani bundan bi iki saat önce falan bu gerizekalı ebru whatsappda durum paylaşmış ne yapılanı unuturum ama unutturmam diye bende esime söyledim oda boşver ya takma su salagi dedi o pislik ergenin yüzüne kavga ettik esimle çok fena. Niye paylaşıyor dedim ya paylasmasin dedim esim dedi ya ne takıyorsun belki sana paylaşmadı hadi diyelim.sana paylaştı o salakla çocuk olacak kadar çocuk musun dedi bağırdık cagirdik falan birbirimize ben ailemi düşünseydim.onlarin yanında olurdum.suan dedi ama sonuçta annem babam onlara düşman olamam haklarını ödeyemem elbet günün birinde barışırız dedi ben daha çok sinirlendim annenin babanın sana çok faydasi var ya dedim esim kardesine de mesaj attı bi daha böyle şeyler paylaşma.dedi söylendi baya . Bana da dedi bak sende o salakla çocuk olma bırak ne paylaşıyorsa paylassin üstüne alınma dedi kizlar bana akıl fikir verin biliyorum.mal.ergen hala bana karşı şeyler paylaşmaya devam edecek Siz olsanız ne yapardiniz