Meme başımda çatlaklar oluşmuştu zaten emzirirken. Şimdi de kızarıklık var sadece meme başında. Bir de yine meme başımda ağrı var. Bugun bebeğim bi sürekli beni etmediği için göğsüm çok sertlesmisti ve parça parça sertlikler vardı. Emzirdikten sknra geçti ama ağrı hala var. Mastit olmuş olabilir miyim nedendir