incismommy Merhaba bankadan altın birikim hesabı kullanan var mı? Alış satışda çok fark oluyor mu piyasaya göre?
[silindi] incismommy evet maalesef oluyor biraz, fiziksel altın daha karlı oluyor. Bankadan bankaya da oynama olabiliyor birkaç yere bakın derim
tultanhanim incismommy makas arası fazla oluyor kuyumcuya göre, ekstra vergide çıkıyor satarken. Fiziki altın daha kârlı.
Usnac1995 incismommy Uzun süre satmam diyorsanız okadar rahat ki. Ben mesela 4 senedir o şekilde biriktiriyorum. İstediğimde hemen satıp kullanabiliyorum. Kuyumcularda artık al sata çok fark koyuyor. Çokta fark yok yani. Evde tutmaya hiç gerek yok
incismommy tultanhanim evet fiziki daha kârlı ama evde muhafaza etmeye korkuyorum. Bankadan kasa kiralamayı düşündüm onun da fiyatı yüksek
tultanhanim incismommy evet fiziki altında da öyle bir sorun var maalesef. Çok fazla değilse alınan altın aynı kapıya çıkıyor 🤷♀️ Bilezik alıp taksanız?
incismommy tultanhanim aslında şu an için pek birikimim yok yakında işe başlayacağım, çalışırken takamıyorum banka birikim hesabına yöneleceğim sanırım ülkede birikim yapmak bile dert :)
incismommy Usnac1995 uzun vadeli düşünüyorum evet ilerde nasip olur da ev alırsak hazırda peşinatımız olur. Fiziki altından çok korkarım taşımaya. Bankalarla görüşsem iyi olur teşekkür ederim
Mtzzeynep incismommy ben yıllardır o şekilde alıyorum altını mı bin liram varsa bin liralık, iki bin liram varsa iki binliralık alıyorum ama kuyumcuda en 3-4binin olmalı ki altın alabilesin.