InciTanem 4 ay 11 günlük kızım var. Birkaç gündür geceleri uyumuyor. Dün gece 3 de uyudu bn de iyice dalsın üstünü orteyim dedim çünkü tepinirken kendini uyandırıyordu. Bn de çok yorgundum onun dalmasını beklerken uyuyup kalmışım. Bebeğinin üstü sabaha kadar açık kalmış. Hasta olur mu. Ciğerleri falan üşütmüş müdür. Çok üzüldüm kızıyorum kendime
Ceyhununtatlisannesi InciTanem eğer yatirdiginiz oda normal sicakliktaysa merak etmeyin bir şey olmaz çünkü bebekler üstlerinin ortulmesini pek sevmiyorlar benim oğlumda öyle o yüzden uyurken uyku tulumu giydiriyorum içim rahat ediyor