Busegnc merkeze iki üç kez gittim işimiz vardı. Biz ilçesinde oturuyoruz sosyallik hiç yok diye bilirim, Cizre gelişmiş bir AVM falan var. İlçeleri aşırı sıcak klima ile gün geçiriyoruz ama emin olun seveceksiniz. İnsanları çok iyi yardımsever misafirperver insanlar. Okulları iyi hastanede var kötü değil. Yani yaşanılır biyer