babyandmom_ FmBetull ATM den mi çektin bankasından mı ? Herkes bankaya gidip vezneye geçmen lazım diyor
rmyscvv rabia0434 bende öyle yazıyor e devlette numaram eski numaram kaldığı için bilemiyorum yatıp yatmadığını ödeme kaydı bulunamadı diyor siz ne yaptınız