Dilekkkk19 Arkadaslarrrr dün bir çapıntı yaşadım fakat ilk defa oluyor 1 kez daha yasadim yakin zamanda ama haptanmi oluyor zaten göğüslerimin ağrisı hic gitmedi hormonlarim alt ust olmus durumda böyle bir durum yasayan varmi
asrinhatasi Dilekkkk19 aslında 1.5yıl kullandım sorun yaşamadım. Ama doğumdan sonra 5ay kullandım. 5.aydan sonra adet görmedim bırak demişti doktor.
asrinhatasi Dilekkkk19 adet görmediğim için bırak demişti ilacın yan etkisini göstermiş sende demişti.
AA201207 Dilekkkk19 1.5 yıl kullandım herhangi bir yan etki yaşamadım hatta yan etkisi en az Qlarista diye onu vermişti doktorum ama kişiden kişiye değişir tabi siz doktorunuza danışın