Bu aylarda halen kusması devam eden varmı reflü yok fazla yediği için de değil ama kusuyor tahlilleri temiz yoruldum delirdim oturdum ağladım bir saat her yer kusmuk her yemek vereceğim zaman lütfen Allah’ım diyip veriyorum sonuç aynı daha önce gittik gastroenteroloji bölümüne yeniden gideceğiz lütfen bir akıl verin bana yediği zaten öyle kuru baklagil vs değil yemek de yemez düzgün yediği şey püre tarzı muhallebi onuda kusar Allah aşkına bana birşeyler diyin eşimi aradım işten geldi o denli ki kendimi kaybettim artık 😭